3 Eylül 2009 Perşembe

Yazar Arayışı !

Malumunuz, bu sene examsofmylife 'da da belirttiğim üzere işim zor. Blogla fazla haşır neşir olamayacağım. Ancak aylardır zevkle yazıp 20 binden fazla ziyaretçi alan blogumu da öksüz bırakmaya içim el vermiyor. Bu yüzden bloga transfer yapmaya karar verdim. 6 ayı opsiyonlu olmak üzere bir senelik kontrat önereceğim :) Şaka maka yazar aranıyor ! İşini iyi yapacak, Türkçe'yi düzgün kullanan ve fanatik olmayan bir yazar arıyorum. Başvurmak isteyenler bu posta yorum olarak yazar olmak istediklerini belirtsinler yeter.

2 yorum:

bussballer dedi ki...

Merhaba.benim boş vaktim çok fazla.Kendi blogumla beraber idare edebilirim.4-4-2 dergisinde 5 aydır yazıyorum.Yeteri kadar bilgi verdim mi?

Bahadır dedi ki...

Başvuruna mail yoluyla cevap vermiş bulunuyorum dostum. hayırlı olsun !

GelişineVole

Blog Widget by LinkWithin