7 Şubat 2009 Cumartesi

Hattrick

Şu sıralar Hattrick denen online oyuna sarmış durumdayım. Gerçi başlayalı 2 hafta oldu. Ekran kartı FM 09' un demosunu bile açmayınca yeni - eski soluklar aradım. Cm 03/04 ten tut, Fm 05, Fm 06, Fm 08 derken haftalardır başvurmama rağmen bir türlü kabul görmeyen ve artık bu da olmazsa sallarım dediğim son başvurum kabul edildi. (Bu son başvuruda takım adımla kullanıcı adımı değiştirmemin etkisi var kesin.) Adını Kaynım Spor olarak koyduğum takımımızın bir de Kaynımızın Arenası adında 12 bin kişilik bir stadı var. 9. ligdeyim. İlk başladığımda kadroda 19 oyuncu vardı. 2 haftada 2 tane altyapıdan çıkardım. 3 tane de transfer ettim. 24 oldu. En son aldığım sağ bek Francis Gentry ve forvet Audrutis Beliajevas en güvendiğim oyuncularım. İlk lig maçımda 6-1 galip gelip sezon açılışında zirveye yerleştim. Hafta içi yaptığım dostluk maçından da 2-0 galip ayrılmam artı moral oldu. Ama yarın 2. ile yapacağım maçı almam lazım! İşim zor. Çünkü benden güçlü görünüyor. Hele hafta içi yapacağım maç daha daha zor. benden iki üç gömlek üstün bir takım. Haydi hayırlısı.


Bu arada resimler netten öylesine bulunmuş ekran görüntüleridir. Bana ait değildir. Benim bu görüntüleri yakalamam için birkaç yıl (!) daha bu oyunun oynamam gerekir.

Gelin kapışalım ?

Hiç yorum yok:

GelişineVole

Blog Widget by LinkWithin