15 Kasım 2009 Pazar

Günah Çıkarma

Sevgili okur ne kadar özledim sizleri, futbolu, blogumu ve yazmayı... okumam gereken o kadar çok blog, yazmam gereken o kadar çok konu var ki. Ama maalesef bu hayırsız okulum elimi kolumu bağlamış durumda. Hayır notlar da iç açıcı değil ki kafam rahat olsun. Futbolu özledim. Sadece 2-3 haftada bitirmeye anca vakit bulabildiğim FFT ile bi nebze gideriyorum bu açlığımı.

Halbuki şurada oturup futbol haberlerine bakıp, postlar okuyup kimi zaman sevinsem, kimi zaman şaşırsam, kimi zaman da (aslında hiç) üzülsem... Yazamadığım için içimin yandığı konular bir yandan... Nedved'in ve Sorin'in emekli olmaları, Enke'nin hayata veda etmesi, Türkiye milli takımı, Fatih Terim'in istifası, Galatasaray'ın durumu, Şampiyonlar Ligi ve UEFA, Dünya Kupası yolu.... İçim yanıyor ! Blog bana bakıyor sanki mahzun mahzun. Bir yaşına girecek yakın zamanda.

FM de oynayamıyorum haliyle ! Maç da izleyemiyorum. Sadece bazen gazete okuyabiliyorum. Bir de FFT var işte.

Durum budur. Bazen diyorum "Zaten notlar berbat. Bari salla da futbola dön tekrar." Ama olmuyor. Aile baskısı denen birşey var. Ayrıca ödev denen şeyler var ki belki dersleri onlar sayesinde geçebilirim diye onlardan kaldıramıyorum başımı... Ne yapsam bilmiyorum. İçinizden gelenleri söyleyin lütfen. Bir yol gösterin...

1 yorum:

arnawut dedi ki...

inanırsan notlarda düzelir, hayatta. Siktir et blogu. seni kurtarmayacak bu blog. okulunu bitir güzelce, ondan sonra istediğin boku yersin:)))

GelişineVole

Blog Widget by LinkWithin