16 Mart 2009 Pazartesi

Hattrick Maceralarım-2

Ankara bölgesinde cipyy olarak Kaynım Spor'un başına geçtiğimde ilk işim menajerlik lisansımı tamamlamak oldu. Elimde yaklaşık 150 bin TL birikmişti. Ondan sonra kurmaylarım olan kulüp personeli atamasına giriştim. 2 kaleci antrenörü, 4 yardımcı antrenör, 3 doktor, 1 fizyoterapist, bir muhasebeci, 1 basın sözcüsünü takıma bağladım. Sonra takımı elden geçirdim. Kalemizin durumu hiç iç açıcı değildi. Hemen araştırmaya koyuldum. Yaşı ilerlemiş olsun ki tecrübe olsun dedim. Hem fiyatı da makul oldu. 3 bin tl'ye ilk transferim olan Aarão Pinheiro'yu takıma kattım.

Sonra bir bek arayışımda İsrailli oyuncu Francis Gentry ile yolum kesişti. 8 bine takıma katıldı.
Ardından bir forvet aramaya koyuldum. Audrutis Beliajevas, büyük çabalarım sonucu takıma katıldı. Tam 28 bine! Hem de 30 yaşına rağmen kariyerinde sadece 4 gol atmıştı ! Ne ettin aga demeyin. Çünkü bu adam attığı 9 gol ile şu an kümenin gol kralı. Hehö.


Bu arada yeterli düzeyde olmayan oyuncularla yollarımı ayırıyordum. Direk kovuyordum.

O gün takıma son kattığım oyuncu ise Oldřich Blažíček olmuştu. Hem genç yetenek, hem de kaleci yok lan hesabı 41 bin ! verip takıma kattım. Şimdi yedek kaleci. Ama iyi yetiştirirsem iyi getirisi olur bana maddi olarak !

Evet ahali, şimdilik bu kadar. En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere..

KaynımSpor oleeeyyyy !!!


Bu hayta geldiğinde yeterli formdaydı, TSI 1600'dü. Çalışmıyo hiç.

5 yorum:

Marty dedi ki...

hocam bilmişlik taslamak gibi olmasın yanlış anlama 3 seneden fazladır oynuyorum hattricki. yardımcı antrenörü 6-7 yap, oyuncular daha hızlı yetenek atlar.
sakat yokken doktora gerek yok boşuna para verme.

Bahadır dedi ki...

yok bilmişlik değil hoca tavsiye veriosun sonuçta ;)
zaten forumda da yazıyor. ne kadar çok yard. ant. olursa (max 10) o kadar iyi diye.
doktorlar içinse şunu söyliyim;
biri 6 hafta olmak üzre 2 adet sakatım var :S

Marty dedi ki...

benim adamlarım da hazırlık maçlarında sakatlanıyor genelde.
8 doktor alıp durumu kurtarmaya çalışıyorum.
bir arkadaş defans antremanı önermiş ama yeni başlayan için en iyi antreman kaleciliktir. ekonomiyi zorlamadan 2 kaleci alırsın hızlıca yetenekleri artar satarsın. ben 4 sezondur kalecilik veriyorum.

Bahadır dedi ki...

defans biraz daha uzun vadeli düşünebler için daha kullanışlı.

Emre Kurttekin dedi ki...

başlangıç için kalecilik idealdir.1-2 sezon verilmesi faydalı olur. sonrada oyunkuruculuk antrenmanı tavsiye ederim. ama en az 3 sezon verin derim. sonrası için forvet derim. defans antrenmanı sabır işidir. oyunculara en geç skill atlatan antrenmandır. ama defans antrenmanı iyi para kazandırır deniyor ama defans antrenmanı yüzünden bazı hayallerinizi askıya almak zorunda kalıyorsunuz. maç kazanmak biraz zorlaşıyor bu antrenmanla.. sebebi ne denirse? uzun hikaye. bu sorunun cevabını ht forumlarında bulabilirsiniz.

GelişineVole

Blog Widget by LinkWithin