22 Mart 2009 Pazar

Hattrick Maceralarım-3

Bu as transferlerden sonra forumlara göz attım. En karlı antrenman sisteminin defans olduğunu öğrendim. Çünkü en çok para defans ve kalecilere harcanıyormuş. Bu yönde 3-4 genç takviye daha yaptım takıma. Gümbür gümbür gidiyorum ligde. Son anda yaptığım ani değişiklik ile ilk 11'de sahaya sürdüğüm oyuncum Aşık Hacı beni yanıltmadı ve kariyerindeki ilk hattricki yaptı. Toplam golü 5.
Asıl bomba az önce de bahsettiğim defans antrenmanıyla ilgili. Çünkü ilk aldığım defanslarımdan olan Benjamin Dupont'un defans özelliği "yeterli"den "kaliteli" seviyesine çıktı. Ben de dayanamadım ve kar etmek için hemen onu satış listesine koydum. 100.001 TL lik fiyat ile. Bugün son gün. Bakalım satabilecek miyiz keratayı?
5.000'e almıştım kendisini :)


Bu arada ünümüz giderek artıyor. 3-4 günde bir 12-13 taraftar üye oluyor kulübe. Şu an 284 üyenin hepsi sokaklarda halay çekiyorlar .

2 yorum:

sekobarbital dedi ki...

dostum üye sayının 284 olmasında ve kaliteli bi adamı satışa koymandan alt liglerde olduğunu anladım.. kesinlikle en çok parayı defans getirir.. 5 li defans oyna 2 maçtan 10 kişiye antrenman verirsin.. antrenman %100 kondusyon %20 olsun.. bu sayede ben takımı 1.5 senede 5.lige taşıdım ve neredeyse 25-30 milyon luk takım yaptım.. sorcaklrım olursa sorabilirsin..

Bahadır dedi ki...

Şimdiden teşekkürler 8D

GelişineVole

Blog Widget by LinkWithin