7 Mart 2009 Cumartesi

Neden Maç Yorumu Yapmıyorum?

78. postu yazıyorum blog (2. kere) açıldığından beri. Yaklaşık 4 ay oldu. Bir futbol blogu bu. O kadar yazının içinde bulsan bulsan 3-4 tane maç yorumu bulursun. Ha o kadar da özel maçlar da değiller. Bordoeux maçında havaya uçmama rağmen blogda kendine yer bulmadı. Nedeni basit: Üniversiteye yeni girmiş bir öğrenciysen ne yazmaya, ne de maç izlemeye düzgün vakit bulabilirsin :) 2. neden beni daha çok üzüyor tabii. Haftanın güzel gollerini sadece bloglarda izlemek acı verici birşey. Hele kotalı bağlantınız varsa! Sabrediyorum.. Belki bir gün ben de düzenli olarak maç izleyip sonra da blogda bahsederim diye... Şimdilik kendimce enstantanelere devam. Beni izlemeye devam edin...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Nasip olur inşallah :)

Barış Eken dedi ki...

ben sadece okuyorum yazmıyorum nedenler aynı valla boş zamanımız kalmıyor :)

GelişineVole

Blog Widget by LinkWithin