17 Mayıs 2009 Pazar

17 Mayıs


Futbolla haşır neşir olmadığım hatta pas bile vermeyi sevmediğim yıllardı.. Bir yıl boyunca babam her Galatasaray maçını izliyordu. Muhabbet kuşum artık ezber eylediği "Cimbom, cimbom, cimbom.." sesini çıkarmadan durmuyordu. Özellikle Leeds'i elediğimiz maçta hiç susmadığını hatırlıyorum. Zaten bir tek o sene çok konuşmuştu rahmetli...

Neyse sonradan 17 Mayıs olduğunu öğrendiğim o gece ilk yarısını izlediğim, golsüz, sıkıcı maçta neler olmuş neler halbuki... İlk yarı son bulunca yatağa gittim uyumak için. Daha 10 yaşıma gireli 14 gün olmuş. Gece bir o tarafa, bir bu tarafa döndüm yatamadım. Tabii arada babamın yüksek sesli tepkileri de cabası. Tam daldım derken, yine babamın sesi, hatta annemin de !!! Bir şeye seviniyorlar ama tam anlamadım ne ? Koştum baktım. Ekranda "Kupa Türkiye'de" benzeri bir şey yazıyordu... O değil de kupa yeniden Türkiye'de :) Sonraki post o heyecan dolu penaltılara...

Hiç yorum yok:

GelişineVole

Blog Widget by LinkWithin