20 Mayıs 2009 Çarşamba

FM'de Galatasaray Şampiyonlar Ligi Şampiyonu !

Ekran kartım kaldırmadığım için oynayamadığım FM 09'a buradan selam ederek sezon başında yeni transferleri ayarladığım FM 08'de an itibariyle yaşadığım büyük sevinci sizlerle paylaşayım dedim. Galatasaray'ı Şampiyonlar Ligi Şampiyonu yaptım !!! Bu, hilesiz olarak aldığım en büyük kupa ! İlk sezon da çeyrek finalde elenmiştim. Ama bu sefer yenilgisiz şampiyonum ! Maç öncesi de favoriydim. Ama maçta Arsenal gol üzerine gol kaçırdı. Baros çok suskundu. Nitekim uzatmalarda oyundan aldım. İlk 6 penaltının kaçması da gayet ilginç bir durum tabii.

"Burdan başarıda katkısı bulunan herkese çok teşekkür ediyorum."

İşin ilginç yanı ise 2000 UEFA Kupası Finali ile bu finalin şaşırtıcı derecedeki benzerliği. Resme tıklayarak ayrıntılara bir bakın. Maç yine uzatmalara, ardından penaltılara gitmiş. 114'te Ayhan atılmış ! Allah Allah ! Rakip kim ?! Arsenal !!!!!!! Vay anasını sayın seyirciler!

Hiç yorum yok:

GelişineVole

Blog Widget by LinkWithin