5 Mayıs 2009 Salı

Sen Gelişine Vole'sin Büyük Düşün !

Öğrencilik tabii, insan istediği saatte istediği şeyleri yapamıyor. Ne haftasonu maçları, ne şampiyonlar ligi, ne premier lig (ühü), ne la liga ! Buna rağmen nasıl oldu da bir futbol blogu açmaya karar verdim ben de anlamış değilim sevgili okuyucular. Tabii insan bir yere kadar götürüyor ama süper bir birikimi olmayınca yolun yarısında kalabiliyor. Mesela Alfredo Di Stefano en çok girdiğim blogdu ama Alfredo da maçları takip edememekten yakınmıştı. Sonuç olarak blogu kapattı. Tabii başka nedenleri de olabilir bilmediğim. Mesela bu benim 2. Gelişine Vole'm :)

Bir kaç gündür aklımdan bile geçmeyen Gelişine Vole'de ne Şampiyonlar Ligi'nin kaymaklı ekmek kadayıfı halli maçları ne de "dört dörtlük" maçlar yer aldı. Hatta (iyi ki) 6-2lik maça da yer veremedim. Ama bunlara rağmen geri döndüm niye mi?

2 nedeni var:

1- Bloga ara verdiğim halde izleyici sayım arttı. Demek ki ilgi çekici bir blog yaratmışım.

2-"Olmaz! Ben her sabah 20 blog okuyorum harf sırasına göre 8.cisi bu, kabul etmiyorum, yazacaksın! Devam edeceksin!"
FFT yazarı Ali Ece'nin tepkisi bu.

İnsan böyle ara gazlara ihtiyaç duyuyor bazen. Herkese teşekkürler. Güzel oyuna (ve adamım Davids'e) selam yazmaya devam...

2 yorum:

Alfredo dedi ki...

Büyük yazar Ali Ece'ye burdan teşekkürlerimi sunuyorum :)

Sevgili Bahadır blogculuğu bırakmadığına gerçekten sevindim.Arada bi geliyorum buralara zaten.Senin bloguna uğrayamassam kendimde büyük eksiklik hissederim.Haberin olsun.Bidaha kalkışma böyle bişeye Sakın haaa :D

Bahadır dedi ki...

wuhuw!! :)
teşekkürler !

GelişineVole

Blog Widget by LinkWithin