4 Temmuz 2009 Cumartesi

Canım Sıkıldı

Benzema Real'de, Owen Manchester'da, Vassell Ankaragücü'nde, Leo Franco ve Bilica imzaldı, diğer yandan Servet kaldı, Villa Barça'ya, Eto'o City'e gidiyor vs vs...

O kadar şişti ki kafam. Heyecanla beklediğim transfer dönemi kapansın ligler başlasın istiyorum artık ! Abartı tabii. Ama neden istiyorum ? Çünkü bloga yazasım gelmiyo yine :)Tabi herkesin başına gelir bu. Ama ben -geceleri uyurken futbol düşünen şahıs- bu değilim. Blogda bi eksiklik hissediyorum. İstiyorum daha dolu bir blog olsun, daha sık güncellensin, zevkle takip edilsin... Bunu tek başıma -hele ki öğrenci olarak- başarmam için günlük hayatımdan daha fazla çalmam gerek. Bu da olumsuz bir durum. Ne yapsam bilmiyorum...

1 yorum:

Volvox dedi ki...

Haklısın ama inanki bu dönemler her blog yazarında mevcut ;)

GelişineVole

Blog Widget by LinkWithin