9 Temmuz 2009 Perşembe

Real Madrid 09/10 Formaları

8 yorum:

Blogspor dedi ki...

Umarım bu formalarla Real Madrid rakiplerine nice hezimetler yaşatır.
Beyaz formadan almak lazım bu sezon :)

Bahadır dedi ki...

ağzına sağlık ! ben 2 sezon önce aldım. onda da bir şampiyonlukla kaldı real.

Selocan dedi ki...

Formaları anlamadım. Şimdi beyaz tamam onu zaten gördük Ronaldo gelince. Alttaki arkalı önlü duran da away forması o da tamam. Peki mor forma nedir ve yanındaki sarı çizgili siyah forma nedir ? bir bilgin var mı? Ben siteye baktım Home kaleci forması o sarı çizgiliye benziyor fakat Raul neden giysin? O formanın üzerindeki ispanya bayrağından anladığım kadarıyla avrupada giyilecek. Yani sadece avrupa için başka bir away forma mı yapmışlar? Peki mor forma ne onu hiç anlamadım. Real mor rengi 2000lerden sonra attı üzerinden o da 3rd formam mı şimdi? Neyse kafam karıştı :D Ama şuan realde storelarda satılan en alttaki arkalı önlü away ve beyaz forma. diğer 2 sini göremedim. Raul giydiyse en azından sarı çizgili siyah kesin vardır heralde dediğim gibi avrupa içindir. Mor da bizden özenmişler :D

Bahadır dedi ki...

ben de anlamadım zaten.:D mor ayrı bir resimde olsaydı koymazdım. ama demek ki alternatif formalar da yapmışlar. ya da belki bunlardan 1-2 si sadece tasarım aşamasında kalmış da olabilir. nette 90/10 kits adı altında bu formalar çıktı işte. :)

Blogspor dedi ki...

Mor değil o eflatun rengi.Real Madrid'in renkleri biliyorsunuz eflatun-beyaz ondan yapılmış olabilir.
Ayrıca eflatun forma sanki tasarım gibi duruyor,ben sadece siyah ve beyaz formalarının olduğunu biliyordum.
Önceden dediğim gibi beyaz formayı almak lazım.

Uğur ! dedi ki...

real taraftarına sorsan o bile anlamaz hangisi yeni hangi forma eski sezonun, değişmeyen tek şey formalar real de

Bahadır dedi ki...

@KırmızıBeyaz

evet ya ne moru eflatun tabii ki.

@uğur kaya

haklısın önündeki reklam farklı olmasa benim forma 3 sene daha giderdi yeni sezon diye :)

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar o eflatun dediğiniz kaleci forması değilmi?

GelişineVole

Blog Widget by LinkWithin