24 Ağustos 2009 Pazartesi

Bilgin Gökberk

Milliyet'teki köyün delisi, zamanında TRT'de Ömer Üründül ile güzel sohbetler ederdi. Ben de severek takip ederdim. Yazılarını da okurdum. İçinde hiçbirşey tutmayan, hemen söyleyen bir adam. Düşündüğünü söylüyor. Harbi adam. O kadar harbi ki bu huyundan dolayı onu itici bulan çok kişi var. Trt'den de bu yüzden ayrıldı. Gönderildi daha doğrusu. Neden? Büyük adamları çok eleştirdiği için ! Peh...

Az önce StarTv'de Futbolig'de gördüm. Orada olduğunu bile bilmiyordum. Yazık olmuş vallaha. Selçuk Yula'lara, Ertem Şener'lere kalmış... Yine iyi dayanıyor. Altta da "Hangisi daha iyi? KEITA ya da SANTOS yaz bilmemkaça gönder." yazıyor. Hey Allahım...


Edit: Kanal 24'te de çıkıyormuş. Hem de Okay Karacan ile. E daha izlenesi.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne güzel atasözümüzdür:

"Doğru söyleyeni..."

UzunPaslar dedi ki...

Bu tür anketler çok komik sahiden de. İş olsun diye sözü sanki böyle şeyler için söylenmiş! :D

M.T dedi ki...

O programın bir de görünmeyen kısmı var. Yani kamera arkası. Lütfen emeğe saygı :)

Bahadır dedi ki...

@M.T

doğru söylüyorsunuz. işini en doğru yapanlar da onlar galiba.

Adsız dedi ki...

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.

GelişineVole

Blog Widget by LinkWithin