19 Ağustos 2009 Çarşamba

Teşekkür ve Özür


9 aydır severek yazdığım blogum GelişineVole'nin izleyici kitlesinin bu kadar çok olması sıkıldığım bunaldığım, üşendiğim zamanlarda bana şevk veriyor. İlk kez geçen yazın sonlarına doğru aynı isimle açmıştım blogu. O zamanlar bu görüntüsünden çok farklıydı.

3-4 ay dayanabilmiştim sadece. Çok az ziyaret vardı. Bir gün hışımla sildim hepsini. Diğer yandan blog takip etmeye devam ettim. Sonunda dayanamadım ve tekrar açtım blogu. Farketmiştim ki; sen başını eğip işini yap hakkını alırsın.

Sonunda elimden geldiğince, klavyem yettiğince yazmaya devam ettim. Gittikçe daha fazla ziyaretçi,yorum gelmeye başladı. Hatta güzel mailler aldım. Bu sayede daha da zevkle yapıyorum bloggerlığı.

Yaklaşık 2 aydır maillerime bakmamıştım. Bugün baktım ve biraz üzüldüm. Zamanında cevaplanması gereken 1-2 maili kaçırmışım. İşin kötüsü bu mailler bana GelişineVole'yi ilk açtığım zamandaki halimi hatırlatıyordu. Maalesef yetişemedim. Buradan özür diliyorum. Yetiştiklerimin ricasını da yerine getirdim az evvel.


Allah izin verirse devam ediyoruz. Buralardayız.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ilk başlarda olur böle şeyler kafaya takmamak lazım her zaman azimle devam et yaptığın işe o zaman başarıya ulaşacaksındır..

Bahadır dedi ki...

evet gerçekten azimle devam ettikçe sonuçları çok güzel oluyor. yoprum için teşekkürler :)

GelişineVole

Blog Widget by LinkWithin