18 Haziran 2009 Perşembe

"Bayım. Futbol Bu."

"Maçın bitmesine bir iki dakika kala yan çizgilerden akan top tam önüme düştü. Arjantinli Castroman topu takım arkadaşlarından birine atmak için hazırlandığı sırada ceza sahamıza çok yakın durduğunu gördüm. Defansımız zayıf durumdaydı. Castroman da katılınca takm bize karşı üç kişiyle saldırıya geçmeye hazırlanıyordu. 4-1'lik skor muhteşemdi ve 4-2 olsun istemiyordum. Castroman bana çok yakın duruyordu. Topu hemen atamasın diye onu çektim.
Tabii tepki verince hakem bunu gördü ve beni sahadan attı. Ona da sarı kart gösterdi.

Bunun çok çirkin bir şey olduğunu biliyorum. Hareketim doğru değildi ve hakem haklı olarak beni sahadan çıkarttı. Maça müdahale ederek iyi bir sportmenlik örneği göstermemiştim. Castroman'dan hemen özür diledim. O da bana dönüp, gülümseyerek 'Bayım. Futbol bu.' dedi."

José Mourinho

-Kitap: José Mourinho, Yazan: Luis Lourenço

BKZ: Mourinho'nun Not Defteri

3 yorum:

readarea dedi ki...

nasıl bir hırs var bu adamda hayran mı olunmalı yoksa tiksinmelimi bilemiyorum

Bahadır dedi ki...

bence hayran olunmalı. çünkü bu adam bir konuya kendini verdi mi sürekli çalışan gece gündüz uyuyamayan bir adam. önemli maçlar öncesi rakibin, hazırlık maçları, kupa maçları dahil tüm kasetlerini izleyen bir adam.

Selocan dedi ki...

Büyük adamdır Mourinho

GelişineVole

Blog Widget by LinkWithin